پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118706
سارق اينترنتي حساب هاي بانکي شهروندان شهرکردي دستگير شد
تاریخ انتشار : 1393/06/10 08:35:42
نمایش : 1686
رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعا(فتا)چهارمحال و بختياري از شناسايي و دستگيري سارق اينترنتي که با برداشت غير مجاز از حساب يکي از شهروندان، اقدام به خريد 250 شارژ تلفن همراه کرده بود، خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار از پايگاه خبري پليس چهارمحال وبختياري، سرهنگ ˈقاسم جعفريانˈ روز يکشنبه در تشريح اين خبر گفت:در پي دريافت شکايت از دستگاه قضايي مبني بر برداشت غير مجاز از حساب بانکي يکي از شهروندان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران پليس فتاي استان قرار گرفت.

وي با بيان تجسس هاي فني کارآگاهان پليس فتا و بررسي در حساب بانکي شاکي، گفت:مبالغ برداشت شده از حساب مذکور به منظور خريد 250 شارژ تلفن همراه استفاده شده بود.

سرهنگ جعفريان گفت:با تحقيقات پليس، متهم پرونده شناسايي و دستگير شد و سارق پس از مواجه شدن با دلايل و شواهد به برداشت غير مجاز از حساب بانکي شاکي و خريد شارژ تلفن همراه اعتراف کرد.

رييس پليس فتاي چهارمحال و بختياري در خصوص چگونگي دريافت اطلاعات شاکي اظهار داشت: متهم با سوء استفاده از اعتماد شاکي و دريافت اطلاعات و رمز دوم حساب وي اقدام به سرقت از حساب مي مي کرد.

سرهنگ ˈجعفريانˈ با بيان اينکه متهم با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضايي شد از شهروندان خواست، رمز عبور کارت هاي بانکي خود را به صورت دوره اي تغيير داده و آن را در اختيار ديگران قرار ندهند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html